Podmínky užívání platformy Slevilka.cz

V prvé řadě vám moc děkujeme za zájem o naše služby.

Dokument, který právě čtete, jsou podmínky užívání platformy Slevilka.cz („Platforma“ a „Podmínky“).  Platformu provozujeme jako společnost Slevilka s.r.o., IČO: 221 22 371, se sídlem Varšavská 715/36, 120 00 Praha 2, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, C 411216 („my“).

Platformu můžete coby uživatelé („vy“) využít k tomu, abyste získali přístup k různým druhům slevových kódů a kupónů a ušetřili díky tomu při nákupu zboží a služeb na e-shopech nebo u jiných třetích stran („Prodejce“).

Doporučujeme, abyste si Podmínky přečetli celé. Na úvod jsme pro vás ale připravili shrnutí toho nejdůležitějšího, pokud se vám do čtení celých Podmínek z nějakého důvodu teď nechce. Na konci každého článku Podmínek najdete také stručné shrnutí, to ale není závazné – pokud by se toto shrnutí a text Podmínek lišily, má přednost právě text Podmínek.

  • Zákazník je u nás na prvním místě. U nás nejde jenom o prázdnou frázi. Vždy se snažíme najít řešení, se kterým budete spokojení my i vy a rádi vám vyjdeme vstříc.
  • Tři druhy Slevových kódů. Na Platformě se setkáte se třemi druhy Slevových kódů – kromě kódů Prodejců nebo influencerů, které na Platformě agregujeme a zprostředkováváme (společně jako „Slevové kódy“) , zde najdete i naše vlastní Slevové kódy, které jsme si sjednali s Prodejci (také jako „Partnerské Slevové kódy“). Všechny Slevové kódy mají většinou stejné využití a pravidla, ale Partnerské Slevové kódy mají i speciální pravidla, která najdete v článku 4.
  • Placené kódy. Partnerské Slevové kódy jsou většinou placené.
  • Bez registrace. Některé Slevové kódy jsou dostupné na Platformě i bez registrace uživatelského účtu. Užíváním Platformy se zavazujete dodržovat tyto Podmínky.
  • Jinak je potřeba smlouva. Prostřednictvím našich webových stránek s námi uzavíráte smlouvu, na základě které získáte přístup k Platformě a Slevovým kódům a možnost koupě Partnerských slevových kódů („Smlouva“). Nebojte se však, Smlouva vás nezavazuje k žádnému placení (pokud se následně nerozhodnete koupit si Partnerský slevový kód nebo jinou naši službu). Stanovuje zejména pravidla užívání Platformy. O koupi Partnerských slevových kódů uzavíráme zvláštní smlouvu („Smlouva ke kódu“), kterou popisuje odst. 2. Podmínek.
  • Nefunkčnost Slevových kódů. Pokud vám Slevový kód nefunguje, je možné, že už Prodejce nebo influencer ukončil jeho platnost, doba platnosti uplynula nebo Slevový kód z důvodu chyby na straně Prodejce nefunguje. Jako zprostředkovatel toto nemůžeme ovlivnit, avšak budeme rádi, když nás kontaktujete na podpora@slevilka.cz, abychom Slevový kód smazali a ulehčili tak život ostatním.
  • Reklamace Partnerských slevových kódů. Partnerské Slevové kódy mají běžně omezenou platnost. Pokud vám však v době platnosti nefungují, můžete je u nás reklamovat. Pokud je to možné, poskytneme vám nový slevový kód. Jinak vám vrátíme zaplacenou cenu. Pokud si přejete provést reklamaci, nejjednodušší je napsat nám na e-mail reklamace@slevilka.cz.
  • Vaše osobní údaje střežíme jako oko v hlavě. O tom, jak vaše osobní údaje zpracováváme, se dočtete tady.
  • Kdo se neptá, nic se nedozví. Pokud máte jakékoliv dotazy, kdykoliv nám napište na podpora@slevilka.cz. Rádi vám se vším pomůžeme.

1. Co říct na úvod?

1.1. Slevové kódy. Na naší Platformě nabízíme Slevové kódy a Partnerské Slevové kódy, případně i další služby. Pravidla pro užívání Slevových kódů najdete v čl. 3, speciální pravidla pro Partnerské Slevové kódy v čl. 4. Slevové kódy poskytujeme běžně zdarma, Partnerské Slevové kódy jsou běžně placené.

1.2. Podmínky. Tyto Podmínky upravují naši vzájemná práva a povinnosti při využívání Platformy, Slevových kódů a Partnerských slevových kódů. Před jakýmkoli užíváním těchto služeb se musíte s Podmínkami důkladně seznámit – najdete v nich navíc odpověď na většinu otázek, které by vás mohly zajímat. Pokud s Podmínkami nesouhlasíte, naši Platformu neužívejte. Podmínky se na vás uplatní, ať už si zaregistrujete účet dle čl. 2. nebo jen užíváte Platformu bez registrace.

1.3. Náš vztah. Berete na vědomí, že na základě Smlouvy či Smlouvy ke kódu pro vás nezprostředkováváme uzavření smlouvy s Prodejcem ani se nezavazujeme obstarat vám příležitost k uzavření takové smlouvy. Náš vzájemný vztah tedy není smlouvou o zprostředkování ve smyslu § 2445 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku („OZ“). Vztah založený Smlouvou je smlouvou o přístupu k platformě ve smyslu § 1746 odst. 2 OZ a vztah založený Smlouvou ke kódu je smlouvou o poskytnutí slevového kódu ve smyslu § 1746 odst. 2 OZ.

Stručně a srozumitelně:

  • Na Platformě najdete Slevové kódy (blíže v čl. 3.) a Partnerské Slevové kódy (blíže v čl. 4.). Slevové kódy jsou běžně zdarma, Partnerské Slevové kódy za peníze.
  • Jakékoli užívání Platformy se řídí těmito Podmínkami.

___________ 

2. Jak funguje registrace a uzavření Smlouvy?

2.1. Registrace účtu. Pokud chcete plně využívat veškeré funkcionality Platformy, musíte si založit uživatelský účet („Účet“). Při registraci Účtu vyjadřujete svůj souhlas s Podmínkami. Na Platformě můžeme i bez nutnosti zřídit Účet zpřístupnit některé její funkce (např. přístup k některým Slevovým kódům).

2.2. Uzavření Smlouvy. Provedením registrace, tedy kliknutím na tlačítko „Vytvořit účet“ dochází k uzavření Smlouvy, která se řídí Podmínkami. K plné aktivaci Účtu vám můžeme na e-mailovou adresu uvedenou při registraci poslat aktivační link.

2.3. Vaše údaje. Při registraci Účtu i objednávání Partnerských slevových kódů jste povinni uvádět správné a pravdivé údaje a udržovat tyto údaje aktuální. Neodpovídáme za škodu způsobenou zadáním neaktuálních, nesprávných nebo nekompletních údajů, třeba pokud vám nedojde Partnerský slevový kód, protože jste uvedli nesprávný e-mail. Údaje udržujte v tajnosti a neumožňujte přístup k Účtu třetím osobám. V případě kompromitace Účtu z důvodu nedodržení této povinnosti vám neodpovídáme za žádnou újmu.

2.4. Služby třetích stran. Můžeme umožnit registraci Účtu i prostřednictvím služeb třetích stran, jako jsou Facebook, Google nebo Apple, případně vám umožnit váš Účet s těmito službami propojit. Negarantujeme, že propojení s účtem třetí strany bude fungovat, protože to závisí na této třetí straně. Zároveň do budoucna ani negarantujeme, že budeme nabízet všechny varianty těchto propojení. V případě ukončení propojení s některou službou třetí strany vám navrhneme vytvoření nového Účtu či přenesení stávajícího Účtu pod běžný způsob registrace a přihlašování dle odst. 1.

2.5. Žádost o zrušení Účtu. Na e-mailu podpora@slevilka.cz nás můžete kdykoli požádat o zrušení vašeho Účtu. Tuto žádost považujeme za výpověď Smlouvy. V případě zrušení Účtu nemáte nárok na vrácení jakýchkoli zaplacených částek za Partnerské Slevové kódy a ztrácíte přístup ke Slevovým kódů dostupným pouze z Účtu. To však neznamená, že tyto Slevové kódy a Partnerské Slevové kódy nemůžete v době jejich platnosti využít i bez Účtu.

2.6. Zrušení Účtu. Můžeme vám zrušit Účet a tím i znemožnit přístup k některým funkcím Platformy, zvlášť tehdy, pokud porušíte Podmínky, případně jste je porušili v minulosti a chcete si registrovat nový Účet.

Stručně a srozumitelně:

  • Účet si můžete registrovat na Platformě, případně s využitím služeb třetích stran, pokud to umožňujeme.
  • Kliknutím na tlačítko „Vytvořit účet“ dochází ke zřízení Účtu a uzavření Smlouvy.
  • Uvádějte vždy aktuální, pravdivé a správné údaje a střežte přihlašovací údaje před jejich únikem. Neposkytujte přístup k Účtu třetím osobám.

___________

3. Jak užívat Slevové kódy?

3.1. Přístup ke Slevovým kódům. Jak jsme uváděli již výše, přístup k některým Slevovým kódům můžete mít automaticky při užívání Platformy, k některým pak až po registraci Účtu.

3.2. Spolupráce. To, že na Platformě nabízíme Slevové kódy od určitého Prodejce nebo influencera ještě neznamená, že s touto třetí osobou spolupracujeme.

3.3 Slevový kód není nabídka. Berete na vědomí, že Slevové kódy jsou výlučně informativního charakteru a nepředstavují nabídku (návrh na uzavření smlouvy) či veřejný příslib ze strany Prodejce. Pokud nezískáte přímo od Prodejce jiné informace, není na slevy dle Slevového kódu právní nárok a tyto slevy nejsou právně vymahatelné. Při objednání zboží a služeb se musíte řídit přímo podmínkami Prodejce.

3.4. Platnost. Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že Slevové kódy mají ze své povahy omezenou platnost. Po skončení platnosti, případně pokud Prodejce nebo influencer platnost zkrátí či ukončí předčasně, je není možné použít. Prodejce i influencer může přistoupit i ke změně Slevového kódu, kterou na Platformě neevidujeme. Některé Slevové kódy pak platnost nemají vyznačenu. Neneseme žádnou odpovědnost za to, jestli takový kód je platný a využitelný ani odpovědnost za újmu vzniklou jejich užitím. Takové Slevové kódy nelze ani reklamovat.

3.5. Nefunkčnost. Vzhledem k tomu, že Slevové kódy vydávají třetí strany a je možné je uplatnit pouze u třetích stran, nemůžeme nést odpovědnost za to, jestli jsou platné a využitelné ani odpovědnost za újmu vzniklou jejich užitím. Takové Slevové kódy nelze ani reklamovat.

3.6. Informování. Budeme však rádi, pokud nás o neplatnosti či nefunkčnosti Slevových kódů budete informovat na podpora@slevilka.cz.

3.7. Zvláštní Slevové kódy. Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že některé Slevové kódy mohou být přístupné pouze na základě prokliku z Platformy na webové stránky Prodejce, případně je můžete obdržet pouze v našem newsletteru, který vám posíláme v souladu se Zásadami zpracování osobních údajů. V případě prokliku z Platformy musí nastavení prohlížeče na vašem zařízení umožňovat ukládání cookies. Některé Slevové kódy můžete získat jako bonusy (např. za doporučení Platformy, instalaci doplňku do prohlížeče, účast v soutěži).

3.8. Placené Slevové kódy. Někdy můžeme za peníze nabízet i Slevové kódy, které nejsou Partnerské Slevové kódy dle čl. 4. Na tyto Slevové kódy se kromě tohoto článku Smlouvy uplatní i čl. 4. a 6. a máte možnost je i reklamovat dle čl. 8.

3.9. Výše slevy. Na Platformě uvádíme co nejvíce informací o Slevovém kódu. Cena produktu a výše slevy je však určena Prodejcem a základ pro jejich výpočet se může lišit (např. u některých Prodejců sleva zahrnuje daně a jiné poplatky, náklady na dopravu a užití platební metody a u jiných nikoli). Stejně tak podmínky využití Slevového kódu se mohou lišit (např. nemožnost kombinovat Slevový kód s jinými slevovými kupóny, dárkovými poukázkami nebo body z věrnostního programu).

3.10. Nedostupné slevy. Nejsme odpovědní za jakékoli Slevové kódy, které na Platformě nenabízíme ani za to, že využijete vhodný Slevový kód. Neodpovídáme tedy například za to, že jste mohli u Prodejce využít výhodnější Slevový kód nebo slevu z něj zkombinovat s jinou.

Stručně a srozumitelně:

  • Slevový kód není nabídka Prodejce na uzavření smlouvy s vámi. Při objednání zboží a služeb od Prodejce se musíte řídit jeho podmínkami.
  • Slevové kódy poskytují Prodejci a influenceři a u Prodejců je můžete i uplatnit. My vám k nim pouze dáváme přístup. To znamená, že neodpovídáme za jejich neplatnost či nefunkčnost.
  • Některé Slevové kódy mohou mít zvláštní režim přístupu (pouze proklikem na web Prodejce, v newsletteru nebo získané jako bonus) nebo být placené.
  • Vždy si zkontrolujte podmínky konkrétní slevy a Slevového kódu. My se snažíme poskytnout maximum informací, ale rozhodující slovo má Prodejce.

___________

4. Jak užívat Partnerské Slevové kódy?

4.1. Exkluzivita. Partnerské Slevové kódy jsme sjednali my sami s Prodejci a/nebo influencery. Jsou tedy exkluzivní pro naši platformu a běžně je nenajdete kdekoli jinde.

4.2. Objednávka. Partnerské Slevové kódy jsou běžně placené a musíte si je individuálně objednat. Kliknutí na nabídku vybraného slevového kódu vás zavede na formulář objednávky, kde vyplníte či zkontrolujete vaše identifikační a kontaktní údaje. Celým procesem objednávky vás přehledně provedeme na Platformě. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Zaplatit“. Je nezbytné, abyste před odesláním objednávky vyplnili všechny své údaje správně a potvrdili, že jste se seznámili s těmito Podmínkami a souhlasíte s nimi. Obratem vám automaticky přijde potvrzení provedení objednávky e-mailem, ke kterému přiložíme tyto Podmínky. Okamžikem odeslání tohoto potvrzení je mezi námi uzavřena zvláštní smlouva týkající se objednaného Partnerského slevového kódu („Smlouva ke kódu“).

4.3. Závaznost objednávek. Veškeré objednávky vytvořené na platformě jsou závazné. Uzavřením Smlouvy ke kódu se my i vy zavazujeme řídit těmito Podmínkami.

4.4. Dodání. Partnerský slevový kód vám dodáme bez zbytečného odkladu poté, co obdržíme cenu dle objednávky. Můžeme vám ho zpřístupnit pouze ve vašem Účtu, případně ho zaslat na vaši e-mailovou adresu uvedenou v Účtu.

4.5. Zrušení objednávky. Pokud vám nemůžeme Partnerský slevový kód dodat z důvodu nemožnosti plnění na naší straně (např. skončila jeho platnost nebo byl kapacitně vyčerpán), informujeme vás o tom. Smlouva ke kódu tím je ukončena a my vám vrátíme nejpozději do 14 dnů celou zaplacenou částku.

4.6. Ostatní podmínky. V ostatním se Partnerské Slevové kódy použije úprava Slevových kódů dle čl. 3. V případě rozporu se však použije úprava tohoto článku přednostně.

Stručně a srozumitelně:

  • Partnerské Slevové kódy jsou exkluzivně na naší Platformě a musíte si je objednat dle tohoto článku a zaplatit je. Objednávka je závazná.
  • Partnerský Slevový kód vám dodáme bez zbytečného odkladu poté, co od vás obdržíme peníze na účet, a to buď do Účtu nebo e-mailem.
  • Pokud nemůžeme naši dohodu splnit (např. Partnerskému Slevovému kódu vypršela platnost), informujeme vás o tom a vrátíme vám samozřejmě všechny peníze.

___________

5. Jaká jsou další pravidla používání Platformy?

5.1. Užívání Platformy. Platforma slouží pouze k osobnímu nekomerčnímu použití. Obsah Platformy je naší databází – do jejího pořízení jsme vložili značné prostředky. Zavazujete se nevyužívat Platformu ani její obsah v rozporu s našimi oprávněnými zájmy a/nebo účelem Platformy. Nesmíte:

      1. Platformu ani její obsah jakkoli kopírovat či vytvářet její snímky (např. screenshoty), ani je ručně či automatizovaně s využitím robotů, crawlerů nebo spiderů či jinak vytěžovat či scrapovat;
      2. používat postupy, softwarové nástroje či skripty, které mohou mít nepříznivý dopad na provoz Platformy, zejména narušovat její funkčnost nebo způsobovat její nepřiměřené zatížení;
      3. nahrávat na Platformu (např. do vašeho Účtu či fóra, pokud je zpřístupněno) nezákonný obsah, například obsah porušující práva duševního vlastnictví třetích osob, veřejný pořádek, dobré mravy nebo pravidla morálky;
      4. Platformu ani její obsah kopírovat za účelem vytvoření konkurenční služby.

5.2. Duševní vlastnictví a užívací právo. Berete na vědomí, že Platforma a jakýkoli její obsah, mohou představovat duševní vlastnictví chráněné zákonem. Toto duševní vlastnictví může zahrnovat zejména autorská práva nás nebo třetích osob k podobě Platformy a jejímu obsahu, ochranné známky. Vy máte právo užívat Platformu a její obsah užívat v rozsahu, který vám zpřístupníme, a to nevýhradně, celosvětově, za účelem využívání Slevových kódů a Partnerských slevových kódů, nepřevoditelně a po dobu trvání Smlouvy.

5.3. Dostupnost. Berete na vědomí, že Platforma nemusí být nepřetržitě dostupná, a to zejména z důvodu technických závad nebo pravidelné údržby. Zároveň berete na vědomí, že máme právo Službu měnit nebo kdykoliv ukončit její poskytování. Neneseme odpovědnost za újmu tím způsobenou.

5.4. Provize a řazení. Berete na vědomí, že v souvislosti s určitými Slevovými kódy nebo Partnerskými kódy můžeme obdržet provizi od Prodejce. To může ovlivnit například i řazení těchto kódů na Platformě. Platforma vám však umožňuje i před toto základní řazení vyhledávat kódy, případně je řadit dle jiných kritérií.

5.5. Vztah s Prodejci. Berete na vědomí a souhlasíte, že nejsme prodejcem, přeprodejcem ani distributorem zboží ani poskytovatelem služeb, ke kterým se Slevové kódy nebo Partnerské Slevové kódy vztahují. Tím je Prodejce. Objednávku, uzavření smlouvy, reklamaci, ukončení smlouvy i další právní vztahy týkající se zboží a služeb tedy musíte řešit přímo s Prodejcem.

5.6. Poskytování digitálního obsahu. Smlouva i Smlouva ke kódu jsou zároveň smlouvami o poskytování digitálního obsahu ve smyslu § 2389a a násl. OZ. Spolu s touto právní úpravou vás musíme upozornit na několik důležitých informací:

      1. Platformu dle Smlouvy i plnění dle Smlouvy ke kódu (tedy Partnerský slevový kód nebo jiný placený Slevový kód) vám zpřístupníme bez zbytečného odkladu po uzavření příslušné smlouvy. V případě Smlouvy ke kódu musí poskytnutí plnění předcházet ještě připsání příslušné částky na náš bankovní účet. Pokud budeme v prodlení se zpřístupněním, můžete od Smlouvy ke kódu odstoupit, a to rovnou i bez toho, aniž byste nám dávali dodatečnou lhůtu k poskytnutí plnění
      2. Našim cílem je Platformu stále rozvíjet. Platformu vám však poskytujeme zdarma a negarantujeme žádné její aktualizace. V případě její vady můžete využít práva dle čl. 8., tedy požadovat odstranění vady a v uvedených případech i odstoupit od Smlouvy. Aktualizace Slevových kódů a Partnerských slevových kódů z povahy věci nepřipadají v úvahu.
      3. Platformu můžeme měnit, a to zejména z důvodu změny právních předpisů, zajištění kompatibility Platformy s různými prohlížeči, změn licenčních práv k materiálům na Platformě či našeho zájmu na změně funkcionalit Platformy (ať už rozšíření, zúžení či změna fungování). Takovou změnou vám nevzniknou dodatečné náklady a na Platformě vám ji oznámíme. Pokud jste přesvědčeni, že změna zhoršuje váš přístup k Platformě jako digitálnímu obsahu nebo její užívání nikoli jen nevýznamně, můžete vypovědět Smlouvu do 30 dnů od oznámení změny nebo okamžiku provedení změny (podle toho, co nastane později). Výpověď smlouvy nám můžete adresovat na e-mail podpora@slevilka.cz.
      4. Nepředpokládáme, že při užívání Platformy budete vytvářet uživatelský obsah. Pokud však uživatelský obsah vytvoříte, zdržíme se jeho užívání, pokud odstoupíte od Smlouvy. Uživatelský obsah můžeme využívat dál, pokud:
        • je nepoužitelný bez Platformy;
        • se vztahuje výlučně k vaší činnosti při užívání Platformy (např. na co jste na Platformě klikali);
        • jsme smísili váš uživatelský obsah s jinými daty a může být oddělen jen při vynaložení nepřiměřeného úsilí; nebo
        • byl vytvořen společně s dalšími osobami, které mohou uživatelský obsah užívat nadále.

Mimo případy uvedené v prvních třech bodech výše máte nárok na bezplatné zpřístupnění vašeho uživatelského obsahu odlišného od osobních údajů v přiměřené době a v běžně používaném strojově čitelném formátu.

Stručně a srozumitelně:

  • Platformu nesmíte používat tak, že nás to poškodí. Zejména ji nijak nekopírujte nebo do ní nepřiměřeně nezasahujte.
  • Platforma a obsah na ní je duševní vlastnictví nás nebo třetích osob. Vy můžete Platformu a obsah pouze omezeně využívat.
  • Platforma nemusí být dostupná nepřetržitě.
  • Nejsme prodejci zboží a služeb, ke kterým se vztahují Slevové kódy.
  • Platforma je digitální obsah, s čímž jsou spojená jistá pravidla, která se týkají zpřístupnění, změn, aktualizací a uživatelského obsahu.

___________

6. Jak je to s placením?

6.1. Kupní cena. Za Partnerské slevové kódy (a případně některé Slevové kódy) jste povinni nám zaplatit. Jejich cena je uvedena přímo na Platformě a zobrazuje se vám v průběhu objednávky.

6.2. Platba. Kupní cenu můžete zaplatit bezhotovostním převodem nebo platební kartou, případně jiným způsobem dostupným na Platformě. Poskytovatele platebních služeb a jejich nabízený rozsah jsme oprávněni kdykoli měnit. Pokud na vaší straně dojde k prodlení s úhradou ceny, nejsme povinni plnit ujednané podmínky Smlouvy.

6.3. Daňový doklad. Ke každé platbě vám vystavíme daňový doklad, který vám zašleme v elektronické podobě e-mailem.

6.4. Kdy je uhrazeno. Kupní cena se považuje za uhrazenou vždy až okamžikem připsání částky na náš bankovní účet.

Stručně a srozumitelně:

  • Za některé naše služby nám musíte uhradit cenu. To se týká zejména Partnerských slevových kódů.
  • Platit můžete kartou nebo převodem. Kupní cena je připsána uhrazením na náš účet.

___________

7. Jak je to s odstoupením od Smlouvy a Smlouvy ke kódu?

7.1. Právo na odstoupení obecně. Standardně jste asi zvyklí, že pokud jako spotřebitelé (tedy mimo rámec své obchodní nebo podnikatelské činnosti) nakoupíte přes internet nějaké zboží či služby, pak máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od doručení, a to i bez udání důvodu. V našem případě tomu tak ale není.

7.2. Odstoupení od Smlouvy. Od Smlouvy, tj. od našeho ujednání týkajícího se užívání Platformy, můžete do 14 dnů odstoupit. Můžete tak učinit zasláním e-mailu na podpora@slevilka.cz.

7.3. Odstoupení od Smlouvy ke kódu. Vezměte prosím na vědomí, že s ohledem na charakter našich služeb týkajících se Partnerských Slevových kódů a placených Slevových kódů (tyto kódy můžete využít okamžitě po jejich pořízení nezávisle na nás a my nemusíme být schopni to ověřit, naše služba je splněna již dodáním příslušného Slevového kódu), nelze takto od Smlouvy odstoupit. Toto je v souladu s § 1837 písm. a) OZ, kdy spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty.

7.4. Porušení Podmínek z vaší strany. Pokud porušíte tyto Podmínky anebo Smlouvu, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit. To se týká zejména případů porušení pravidel užívání Platformy dle odst. 1. Podmínek.

7.5. Účinnost odstoupení. Odstoupení od Smlouvy dle tohoto článku Podmínek nabývá účinnosti dnem, kdy je vám doručeno oznámení o odstoupení. Nemáme povinnost vracet si plnění, které jsme si před odstoupením od Smlouvy vzájemně poskytli.

Stručně a srozumitelně:

  • Jako spotřebitel standardně máte nárok na odstoupení od smlouvy uzavřené prostřednictvím webových stránek do 14 dnů od doručení.
  • Ve vztahu k Partnerským Slevovým kódům a placeným Slevovým kódům to však neplatí. Tuto službu vám poskytujeme s vaším souhlasem ve lhůtě 14 dnů k odstoupení, poskytnutím kódu je plně poskytnuta a vy nemáte možnost odstoupit od Smlouvy ke kódu.
  • Když porušíte Podmínky, zejména co do pravidel užívání Platformy, můžeme od Smlouvy odstoupit.

___________

8. Jak na reklamace?

8.1. Za co neodpovídáme. Jak jsme uváděli už výše, nemůžeme odpovídat za neplacené Slevové kódy Prodejců a influencerů, protože vám k nim pouze na Platformě dáváme přístup a nedokážeme je stoprocentně kontrolovat. Nemůžeme tedy odpovídat za jejich platnost a funkčnost. Stejně tak neodpovídáme za zboží a služby zakoupené od Prodejců, ty musíte reklamovat přímo u nich.

8.2. Za co odpovídáme. Podle zákona vám odpovídáme za to, že Platforma nemá v průběhu trvání Smlouvy vady. Stejně tak odpovídáme za to, že Partnerský Slevový kód či jiný placený Slevový kód nemají vady v okamžiku, kdy vám je zpřístupníme. Pro Platformu, Partnerské slevové kódy i jiné placené Slevové kódy tedy platí, že:

  1. odpovídají ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem; tyto ujednané vlastnosti jsou uvedeny pouze v těchto Podmínkách nebo na Platformě;
  2. jsou vhodné k účelu, pro který je požadujete a s nímž jsme souhlasili – Partnerské slevové kódy a jiné placené Slevové kódy tedy k účelu zajištění slevy u Prodejce, Platforma k účelu vyhledávání Slevových kódů a Partnerských slevových kódů;
  3. jsou dodané s potřebnými instrukcemi a pokyny k použití, pokud jsou třeba (třeba informace o webu, na kterém může být Partnerský slevový kód využit). Poskytnutí dalšího příslušenství, návodů k instalaci a uživatelské podpory vzhledem k povaze plnění není ujednáno.

8.3. Za co ještě odpovídáme. Dále odpovídáme za to, že vedle ujednaných vlastností Platforma, Partnerské Slevové kódy a jiné placené Slevové kódy:

  1. jsou vhodné k účelu, k němuž se digitální obsah tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;
  2. rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečností, odpovídají obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
  3. vám je dodáme s příslušenstvím, včetně pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat.

Za uvedené body v tomto odstavci neodpovídáme v případě, že jsme vás před uzavřením Smlouvy nebo Smlouvy ke kódu zvlášť upozornili, že se některá vlastnost liší a vy jste s tím výslovně souhlasili.

8.4. Lhůta pro uplatnění reklamace. Svá práva z vadného plnění můžete uplatnit do dvou let od převzetí Partnerského slevového kódu nebo jiného placeného Slevového kódu, ledaže je jeho doba použitelnosti (platnosti) kratší. V tom případě můžete vadu vytknout pouze po tuto dobu. Má se za to, že pokud se vada projeví v průběhu jednoho roku od zpřístupnění, byl digitální obsah (tedy Partnerský slevový kód nebo jiný placený Slevový kód) vadný již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Pokud jste vadu vytkli oprávněně, dvouletá doba na uplatnění práv z vadného plnění neběží po dobu, kdy jste nemohli věc používat, pokud jste vadu vytkli oprávněně. V případě vad Platformy můžete tyto vady uplatnit kdykoli za trvání Smlouvy.

8.5. Uplatnění reklamace. Reklamaci uplaťte ideálně elektronicky e-mailem na reklamace@slevilka.cz, kde se dohodneme na dalším postupu. Alternativně můžete reklamaci uplatnit i zasláním na adresu našeho sídla.

8.6. Obsah reklamace. Pokud chcete uplatnit reklamaci, prosím uveďte nám:

  1. vaše kontaktní údaje;
  2. popis vady (jak jste se snažili Partnerský Slevový kupón využít a, pokud tu informaci máte, proč vám nefungoval a co Prodejce uváděl jako důvod, případně v čem spatřujete vadu Platformy);
  3. vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace.

8.7. Co můžete požadovat. Pokud má Partnerský Slevový kód nebo jiných placený Slevový kód vadu, za kterou odpovídáme, můžete požadovat její odstranění formou opravy Partnerského slevového kódu (kterou však z povahy věci realizujeme dodáním nového kódu). V případě vady Platformy můžete požadovat také její opravu. Opravu našeho plnění provedeme, ledaže to je nemožné nebo nepřiměřeně nákladné, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou má Platforma (příp. Partnerský slevový kód nebo jiný Placený slevový kód) bez vad. Berete však na vědomí a souhlasíte s tím, že vadou Platformy není její nefunkčnost, která má původ ve vašem zařízení či prohlížeči (např. v případě neaktualizování prohlížeče na nejnovější dostupnou verzi).

8.8. Sleva nebo odstoupení. V těchto případech můžete požadovat přiměřenou slevu (v případě Smlouvy ke kódu) nebo odstoupit od Smlouvy či Smlouvy ke kódu:

  1. pokud jsme odmítli vadu odstranit nebo jsme ji neodstranili v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám tím nezpůsobili značné obtíže;
  2. když se vada projeví i po odstranění;
  3. pokud je vada podstatným porušením Smlouvy nebo Smlouvy ke kódu;
  4. když je z našeho prohlášení nebo okolností zjevné, že vadu neodstraníme v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás.

Odstoupit od Smlouvy nebo Smlouvy ke kódu ale nemůžete, pokud není vada významná.

8.9. Přiměřená sleva. Přiměřenou slevu určíme jako rozdíl mezi hodnotou Partnerského slevového kódu nebo jiného Slevového kódu bez vady a s vadou. Právo na přiměřenou slevu máte i v případě, že odstoupíte od Smlouvy.

Vyřízení reklamace

8.10. Potvrzení o reklamaci. Při uplatnění reklamace vám zašleme elektronické potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje, abychom vám mohli dát vědět o vyřízení reklamace.

8.11. Vyřízení reklamace. V přiměřené době od uplatnění reklamaci vyřídíme (včetně odstranění vady) a informujeme vás o tom. Za přiměřenou dobu považujeme dobu 14 dnů. Pokud reklamaci v přiměřené době nevyřídíme, můžete odstoupit od Smlouvy či Smlouvy ke kódu nebo požadovat přiměřenou slevu. Neodpovídáme za újmu způsobenou nevyužitelností Partnerského slevového kódu nebo jiného placeného Slevového kódu z důvodu vady a jejího řešení v průběhu reklamace.

8.12. Potvrzení o vyřízení reklamace. Po vyřízení reklamace vám vydáme elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace a době jejího trvání, případně písemné potvrzení zamítnutí reklamace.

8.13. Náklady na reklamaci. Pokud jste nákup učinili jako spotřebitel, máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace (pokud byla oprávněná a uznaná), kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení nákladů musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak vám nemusí být přiznány.

8.14. Vrácení peněžitých částek. Peněžité částky, které vám z důvodu vadného plnění máme vydat, vám vrátíme na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jste u nás uplatnili svoje právo z vadného plnění. Použijeme pro to stejný způsob, jakým jste uhradili danou peněžitou částku, ledaže výslovně svolíte jinak a nevzniknou vám tím žádné náklady.

Stručně a srozumitelně:

  • Reklamovat můžete pouze Platformu, Partnerské Slevové kódy a ostatní placené Slevové kódy. U neplacených Slevových kódů nemůžeme ručit za jejich platnost a funkčnost, ty vám pouze zpřístupňujeme.
  • Při reklamaci můžete požadovat opravu Partnerského Slevového kódu, jiného placeného Slevového kódu nebo Platformy a v některých případech odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

___________

Jak je to s odpovědností?

9.1. Konkrétní případy omezení odpovědnosti. Již výše v Podmínkách uvádíme některé případy, kdy nemůžeme odpovídat za újmu. Na tomto místě na to pro přehlednost odkazujeme:

  1. Újma způsobená zadáním neaktuálních, nesprávných nebo nekompletních údajů, případně kompromitace vašeho Účtu z důvodu nedostatečného zabezpečení přihlašovacích údajů nebo zpřístupnění Účtu třetí osobě (odst. 3. Podmínek);
  2. újma způsobená neplatností nebo nefunkčností Slevového kódu (odst. 4. a 3.5. Podmínek);
  3. újma způsobená nedostupností Platformy (odst. 3. Podmínek);
  4. újma způsobená nevyužitelností Partnerského slevového kódu nebo placeného Slevového kódu z důvodu reklamace (odst. 11.)

9.2. Služby třetích stran. Prostřednictvím Platformy můžete přistupovat ke službám třetích stran (např. e-shopy Prodejců). Když k těmto službám přistupujete, berete na vědomí možné riziko s tím spojené (např. nefunkčnost e-shopu Prodejce nebo přítomnost virů). My za toto riziko ani za výsledek přístupu ke službě třetí strany neodpovídáme a služby třetích stran nemonitorujeme.

Stručně a srozumitelně:

  • V některých případech uvedených detailně výše v Podmínkách nemůžeme odpovídat za újmu.

___________

10. Co když se něco náhodou pokazí a budeme muset řešit spor?

10.1. ADR u České obchodní inspekce. Jako spotřebitel máte podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze Smlouvy nebo Smlouvy ke kódu. V takovém případě jste oprávněni obrátit se na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na Váš návrh jakožto spotřebitele, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi jako prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste jako spotřebitel uplatnili své právo, které je předmětem sporu, u nás jako prodávajícího poprvé. Kromě toho máte i právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce www.ec.europa.eu/consumers/odr/.

10.2. Podléháme kontrole. K podnikání jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

10.3. Stížnosti. Veškeré stížnosti nám zašlete na reklamace@slevilka.cz, vyřídíme je co nejdříve.

Stručně a srozumitelně:

  • Jako spotřebitel máte právo na mimosoudní vyřešení sporu, který mezi námi vznikl. Můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci nebo využít platformu ODR.
  • Naše podnikání podléhá kontrole živnostenských úřadů, Úřadu pro ochranu osobních údajů a České obchodní inspekci.

___________

11. Co říci závěrem?

11.1. Komunikace. Při uzavírání Smlouvy souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku i s tím, že ohledně Smlouvy po jejím uzavření, budeme komunikovat e-mailem nebo prostřednictvím chatu. Náklady vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku (třeba internetové připojení či náklady na telefonní hovory) si hradíte sami, přičemž se tyto náklady nijak neliší od standardní sazby.

11.2. Mezinárodní prvek. Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak si sjednáváme, že se náš vztah a Smlouva řídí právem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Tím nejsou dotčena aplikovatelná práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných předpisů.

11.3. Rozhodování sporů. Spory nemáme rádi, a tak se je vždycky snažíme řešit smírně. Pokud to nebude možné, sjednáváme si, že spory bude rozhodovat místně příslušný soud České republiky dle našeho sídla.

11.4. Změny Podmínek. Podmínky můžeme měnit či doplňovat. Takovou změnou nebudou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. To zjednodušeně řečeno znamená, že změna Podmínek pochopitelně nebude mít vliv na už uskutečněné nákupy. O změně Podmínek vás informujeme e-mailem, upozorníme Vás na možnost se změnami nesouhlasit a Smlouvu z toho důvodu vypovědět. K tomu Vám poskytneme přiměřenou lhůtu. Pokud Smlouvu nevypovíte, budeme to považovat za váš souhlas s novým zněním Podmínek.

Stručně a srozumitelně:

  • Náš vztah se řídí českým právem. Tím ale pochopitelně nejsou dotčená vaše spotřebitelská práva.
  • Náš web nemusí být dostupné nepřetržitě.
  • Podmínky můžeme měnit a doplňovat. V případě jednorázových nákupů našich produktů se změny nijak nedotknou už odeslaných nebo dokončených objednávek. Pokud vám dodáváme dlouhodobě, máte možnost s novým zněním podmínek nesouhlasit a smlouvu mezi námi vypovědět.

 

Tyto Podmínky platí od 25.11.2024